وصیه مورینیو به پرس: تیم رااز شر کاسیاس راحت کن

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 این اتفاق تردیدها در مورد احتمال جدایی کاسیاس از رئال مادرید درماه جولای را افزایش داده و حالا روزنامه ال پائیس نیز در گزارشی به بازتاب صحبت های جنجالی اخیر ژوزه مورینیو پرداخته

طبق این گزارش، ژوزه مورینیو سرمربی اسبق و پرتغالی باشگاه مادریدی قبل از جدایی از این تیم و انتقالش به چلسی، به فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی توصیه کرده که اگر می خواهدکه تیمش مجددا خوش بدرخشد و به روزهای اوجش در دنیای فوتبال بازگردد باید از شر برخی از بازیکنان راحت شود ودراین میان از یک بازیکن خاص نام برده:« ایکر کاسیاس»
طبق این گزارش که در روزنامه ال موندو دپورتیوو نیز بازتاب یافت، مورینیو ، کاسیاس را یکی از مسئولان نتایج بد تیمش در اواخر فصل گذشته می دانست و بر این باور بود که این دروازه بان اسپانیایی تاثیر بد و نه چندان مطلوبی روی هم تیمی هایش می گذاردو با انتقادات مداومش از کادر فنی، نقش مخربی را در رختکن تیم کهکشانی دارد. او بر این باور بود که کاسیاس جو بدی را در رختکن رئال ایجاد کرده و از همین رو به پرس توصیه کرده بود تا اگر می خواهد مجددا شاهد بازگشت تیمش به روزهای اوج باشد، کاسیاس را بفروشد.
پرس هم در زمانی که تیمش را به کارلو آنچلوتی سپرد براین نکته تاکید کرد که:« من درتصمیمات تکنیکی تیم دخالت نمی کنم.» تا حالا سرنوشت کاسیاس در رختکن تیم مادریدی بیش از هرزمان دیگری با تردید و ابهام مواجه باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 مرداد 1392برچسب:, ] [ 21:29 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 30417
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1